17 iul. 2012

Cum se coloreaza pasta

  
   Oare cine nu isi doreste pe tort culori vi si ametitoare ? Credeam ca numai cu pasta de zahar cumparata putem sa ajungem la acest rezultat dar m-am inselat.
   Am pregatit o portie de pasta de zahar cu gumtex si am trecut la treaba. Aveam la dispozitie 7 culori deci am impartit pasta, am pus un pic de colorant portocaliu si am framantat bine pana la omogenizare :



  
   Urmeaza rosul... tot asa un pic de colorant si framantat bine ... bine :



   Trebuie sa aveti grija sa puneti numai un pic de colorant deoarece pigmentii sunt foarte puternici. Iar acum toate culorile la o sedinta foto afara sa se vada mai bine :



   Cateva exemple ...girafa din stanga este facuta din pasta de zahar cumparata .... cea din dreapta din pasta facuta mai devreme :

  
   Frunzele de palmier , masinutele si cartiele tot din aceeasi pasta :




   Sper sa va fie de folos.

14 comentarii:

  1. Buna Lena,
    Te-am descoperi de curand si am si devenit admiratoarea ta. Am inceput si eu timid modelajul in pasta de zahar. Folosesc coloranti gel wilton, dar culorile nu-mi ies asa frumoase ca ale tale. Culoarea neagra nu-mi iese deloc, rosul se faramiteaza, maronul are o nuanta mai mult decat urata.
    Ai putea sa-mi spui de unde cumperi acesti coloranti alimentari pulbere cu care realizezi aceste superbe culori?
    Multumesc anticipat,
    Luminita ( din Bucuresti )

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Luminita , colorantii pe care ii folosesc sunt coloranti pulbere cumparati de pe Lumea Basmelor... si eu m-am luptat cu aceasta problema pentru ca nimeni nu prea iti spune cum sa obtii culori frumoase . acuma depinde si ce pasta folosesti ...si mie mult timp mi se farmita pasta pentru ca doream culori puternice si nu o data ma trezeam noaptea ca nu mai am pasta sa imbrac torturile..daca te mai pot ajuta sunt prin zona...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,
    Si eu te-am descoperit tot din intamplare,colorantii pudra sunt cei la 13 lei de pe saitul Lumea Basmelor?ori cei la 26 lei,nu se faramiteaza pasta de zahar cand pui colorant rosu?,ori folosesti Gum-Tex.
    O zi minunata!
    Gina .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca noi am povestit pe facebook....oricum iti raspund din nou cei cu 13 lei.....nu nu se sfarma pasta nici la rosu nici la negru

      Ștergere
  4. ne poti pune un link te rog sa ne arati la care coloranti te referi mai exact? pls pls

    RăspundețiȘtergere
  5. buna lena...poti te rog sa mi spui si mie din ce compozitie faci pasta de zahar? multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna , Lena sunt Doinitza`s cakes,ti-am cerut cerere de prietenie pe facebook,cu numele Ianchis Doinitza te rog sa-mi spui fara gumtex se faramiteaza pasta ? eu folosesc gel de la wilton, cu acesta nu iese, sunt curioasa daca as incerca cu pulbere ca tine am si eu aceeasi veche poveste, pasta ta e aceasta: 2lg miere, 6lg apa, 10gr gelatina , un pic de margarina si 800 gr zahar pudra?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara.Am cumparat si eu colorant pulbere de la lumea basmelor,am facut o portie de pasta de zahar normala,si am incercat sa colorez pasta.Nu imi iese.Ramane sfaramicioasa.Cu ce gresesc?Am inceput sa pun pulberea putin cate putin,si a fost ok,iar la sfarsit se strica tot.Daca nu pun suficient,nu imi iasa rosu.daca pun mai mult,se sfarama tot.Am incercat deja sa il diluez in putina apa,dar tot nu iasa pasta cum trebuie.Ce pot sa fac?Imi puteti da un sfat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, Foarte dragut ca explicati cum se fac lucrurile, voiam sa intreb, cum faceti de nu ramane zahr pudra pe figurine dupa modelare?

    RăspundețiȘtergere
  9. buna! az avea si eu niste intrebari. unde va gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  10. buna! az avea si eu niste intrebari. unde va gasesc? Imola

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum lipesc părți ale figurinelor între ele?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna! Oare colorantul lichid poate fi folosit pt colorare?

    RăspundețiȘtergere

Comentarii :